درباره کلینیک مهرگان:

کلینیک لیزر مهرگان در سال 1379 توسط جمعی از متخصصین پوست و مو جهت لیزر و اشعه درمانی ضایعات پوستی تأسیس شد، و در طی فعالیت این کلینیک، جمع زیادی از متخصصین پوست به این مرکز پیوستند، تا جایی که در حال حاضر بیش از 30 نفر از برجسته‌ترین متخصصین پوست با کلینیک مهرگان همکاری دارند. وجه تمایز کلینیک لیزر مهرگان از سایر مراکز لیزر کشور آن است که کلیه پزشکان همکار ما دارای بورد تخصص پوست و مو هستند، از این‌رو اطمینان داریم که با بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های پوستی، بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهیم.

هدف ما، استفاده از آخرین دستاوردهای دانش و تکنولوژی است در نتیجه، از بدو تأسیس کلینیک مهرگان تاکنون چندین دستگاه لیزر و اشعه درمانی مختلف به تجهیزات موجود اضافه شده است. اکنون کلینیک مجهز به انواع دستگاه‌های لیزر و اشعه درمانی می‌باشد که همگی ساخت معتبرترین کمپانی‌های آمریکا و اروپا و دارای تأییدیه FDA و اتحادیه اروپا CE می‌باشند.

جهت اطلاع از خدمات تشخیص و درمانی ارائه شده در این مرکز می‌توانید به صفحه خدمات کلینیک مراجعه کنید.

اعضای هیئت مدیره کلینیک مهرگان

Manager

Sed nec quam ullamcorper, ultricies erat eget, vulputate mi. Quisque in dolor vitae massa molestie.

Our Gallery

Quisque nec finibus nisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Cras eu arcu quis sapien aliquam tincidunt ac et eros.

Illustration Art

UI Design